top of page

אבולוציה של הרצאה

בשבוע שעבר התבקשתי להעביר הרצאה לעובדי ועובדות H&M בנושא שאני ממותגת בו יותר מכל: דימוי גוף חיובי ושינוי אידאל היופי.


שמחתי לחזור להרצות אחרי תקופה של הפסקה, אבל גם הרגשתי צורך להעמיק את המסר שאני מעבירה. אם פעם סיפרתי את הסיפור שלי דרך ההצלחות וההישגים החיצוניים והתייחסתי למראה ולכוח שביצוג של נשים במבני גוף שונים ומגוונים באופנה ופרסום, היום אני רוצה לדבר על זה ממקום יותר עמוק של ניפוץ תבניות.

בתמונה, קייסי זפטה שאתן מכירות מהישרדות, כאן בהפקה של סוכנות הדוגמנות ג׳וסי בחסות H&M מלפני כשנה וחצי.


קייסי מבחינתי היא ממש דוגמא לרולמודל של העולם החדש. פרסונה שלמה שהיא הרבה מעבר לנראות שלה. היום כולכם זוכים להכיר אותה בהשרדות, אבל איזה כיף זה שאתם יכולים להכיר אותה אפילו יותר דרך הסושיאל מדיה.


בשנה האחרונה עם כל השיחות שאני מקליטה ב״ג׳וסיטוק״ על מיתוג אישי וזהות, בפודקאסט ״אנשים״ של BUYME על עולם העבודה החדש מההיבט האנושי שלו, ועכשיו גם התוכנית החדשה בסקרינז ״ריי שגב לומדת: כישורי חיים מעשיים״ שמעודדת לשאול שאלות, ללמוד ולחקור כדרך חיים, התובנה המרכזית שלי היא שהדבר הכי חשוב בחיים האלו ובמיוחד בעולם החדש, היא היכולת לשאול שאלות. יותר מזה, אני באמת מאמינה שעם כניסתה המאסיבית של הקידמה, הבינה המלאכותית והשינויים שדור הזד מחדיר לעולמנו, זה הסקיל הכי חשוב שאנחנו צריכות וצריכים ללמוד היום, כמה פשוט - ככה מורכב.



דיברתי על זה עם נטי דנור בפרק על בינה מלאכותית בפודקאסט ״אנשים של ביי-מי, כאן בתמונה.


את הדור שלנו לא לימדו לשאול שאלות, אנחנו שאפנו להשתחל לתוך תבניות מקובלות, להתכופף, להתנתק מהאינטואיציה ומהגוף, ללכת אחרי העדר, לשנות את עצמנו מבלי להכיר את עצמנו באמת.


זה רלוונטי בכל תחום בחיים, ואני מגלה עם כל יום שעובר שזו ממש צורת חשיבה שצריכה להשתנות, בהרצאה החדשה שלי יש הרבה מהרעיונות האלו. ואני מרגישה שזה זמן נכון מתמיד לקדם מסרים כאלה של חשיבה יצירתית, יזמות והובלה.


פרטים נוספים בקרוב!

Comments


bottom of page